Výměna / vrácení / reklamace

 

Koupil/a sis od nás produkt a nejsi spokojen/a s kvalitou?

To nás mrzí. I přesto, že se snažíme, aby byl produkt vždy ve 100% kondici, né vždy se to povede. Jednou se utne mistr tesař, jindy se švadleně povolí šev. S tím se nedá nic dělat. Chyby dělá občas každý, ale né každý se k nim staví čelem. My ano! Pokud se k nám ta informace dostane. Jsi to právě ty, kdo nám pomáhá plnit si sen o dokonalém produktu. Takže neváhej a ozvi se!

 

 

Jak lze tuto situaci řešit?

A.) REKLAMACE:

Děláme vše pro to, aby naše produkty byly co nejlepší, nicméně se může stát, že od nás k tobě nedojde produkt v úplně 100% kondici. Proto využij náš Průvodní dopis pro reklamaci.

 

B.) VÝMĚNA / VRÁCENÍ neboli Odstoupení od smlouvy:

Koupil/a sis od nás produkt, který ti z nějakého důvodu nesedí. Ze zákona máš 14 dnů na to, abys produkt vyměnil/a nebo vrátil/a a to bez udání důvodu. To je dobré si pamatovat i pro jiné případy. V případě, že chceš zboží vrátit nebo vyměnit - použij prosím též náš Průvodní dopis.  

 

 

Jak nám můžeš produkt doručit?

1.) BALÍKEM:

Zboží pošli prosím jako balík na adresu:

Girls Without Clothes, s.r.o.,

Centrum Delta B, 

Žukovského 888/4

Praha 6

161 00

tel. číslo: +420 608 343 390 

Do balíčku nám nezapomeň vždy přidat vyplněný Průvodní dopis.
Pro urychlení procesu nám prosím ještě pošli email s předmětem (vyber jednu z možností):
VRÁCENÍ / VÝMĚNA / REKLAMACE + číslo objednávky na email: obchod@girlswithoutclothes.cz.

* V případě vrácení - vracíme vždy jen fakturovanou částku. Poštovné za balík, který posíláš ty k nám, si hradíš sám.

 

2.) OSOBNĚ NA PRODEJNĚ:

Jestliže se rozhodneš potěšit nás svou návštěvou, měj prosím připravenou fakturu nebo účtenku. Budeme se na tebe těšit v našem kamenném obchodě:

Girls Without Clothes

Karolíny Světlé 9

Praha 1

110 00

 

C.) SUSTAINABLE ŘEŠENÍ:

V rámci běžného nošení a používání našeho produktu ti povolila nitka ve švu?
Ajaj. Tak produkt reklamuj, čekej až 30 dnů než reklamaci vyřešíme a produkt ti pošleme zpět. A nebo víš co? Máme tu variantu, která je rychlejší, ekonomičtější a o dost víc sustainable. Věříme, že tvoje babička nebo lokální krejčová (tu svou najdeš na Googlu) zvládne opravit povolené švy, utržené knoflíky a jiné drobnosti lousknutím prstů. Neztrácej nervy a čas stáním na poště a čekáním než reklamaci vyřídíme.  Pošli nám na email obchod@girlswithoutclothes.cz fotku poškozeného zboží, fotku babičky nebo scan účtenky, kterou ti za opravu vystavila krejčová a my ti na oplátku vystavíme kupón se slevou 10% na příští nákup.

 

Je jen na tobě, jakou variantu si vybereš. :)

 

Průvodní dopis ke stažení zde.