Máš rád slevy? My ne, ale nová kolekce jde za pár týdnů do výroby a stará musí pryč. KLIKNI ZDE!

Výměna / vrácení / reklamace

Koupil/a sis od nás produkt a nejsi spokojen/á?

To nás mrzí. I přesto, že se snažíme, aby byl produkt vždy ve 100% kondici, ne vždy se to povede.

Jednou se utne mistr tesař, jindy se švadleně povolí šev. S tím se nedá nic dělat. Chyby dělá občas každý, ale ne každý se k nim staví čelem. My ano!

Pokud se k nám ta informace dostane. Jsi to právě ty, kdo nám pomáhá plnit si sen o dokonalém produktu. Takže neváhej a ozvi se!

 
Jak tuto situaci řešit?


VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ V RÁMCI 30 DENNÍ LHŮTY

 

Koupil/a sis od nás produkt, který ti z nějakého důvodu nesedí?

Ze zákona máš 14 dnů na to, abys produkt vyměnil/a nebo vrátil/a – a to bez udání důvodu. My ti dáváme možnost vrátit zboží do 30 dnů. Vrácení přes Zásilkovnu máš u nás zdarma. Vyplň formulář a my ti pošleme kód na zaslání přes Zásilkovnu.

V případě, že chceš zboží vrátit nebo vyměnit vyplň formulář:

button_vymenit-nebo-vratit

 

REKLAMACE

Pokud se na tvém produktu objevila vada později, můžeš zboží reklamovat v běžné zákonné lhůtě. Vyplň formulář:

 

button_reklamacni-formular

 

 

 

MYSLI UDRŽITELNĚ:

 

V rámci běžného nošení a používání našeho produktu ti povolila nitka ve švu?
Ajaj. Tak produkt reklamuj, ale počítej s tím, že nám vyřešení reklamace může zabrat až 30 dnů.

A nebo víš co? Máme tu variantu, která je rychlejší, ekonomičtější a o dost víc sustainable.

Věříme, že tvoje babička nebo lokální krejčová (tu svou najdeš na Googlu) zvládne opravit povolené švy, utržené knoflíky a jiné drobnosti mrknutím oka.
Neztrácej proto čas a nervy stáním na poště a čekáním, než reklamaci vyřídíme. 

→ Pošli nám na email obchod@girlswithoutclothes.cz 
fotku poškozeného zboží, fotku babičky nebo scan účtenky, kterou ti za opravu vystavila krejčová,
a my ti na oplátku vystavíme kupón s 10% slevou na příští nákup.

 

Je jen na tobě, jakou variantu si vybereš.

Tým Girls Without Clothes.

Zpět do obchodu